ΟΔΗΓΟΣ ΣΕΛΙΔΑΣ. ΞΕΚΙΝΑΣ ΕΔΩ!

ΟΔΗΓΟΣ ΣΕΛΙΔΑΣ. ΞΕΚΙΝΑΣ ΕΔΩ

16 Απριλίου 2016

ΟΔΗΓΟΣ ΣΕΛΙΔΑΣ. ΞΕΚΙΝΑΣ ΕΔΩ


Είμαι ο Τάσος Ζάγκος και κάνω γυμναστική σωματικού βάρους (calisthenics) απο το 2013. Οπως και οι περισσότεροι αθλητές των calisthenics και του γυμναστηρίου έπειτα απο ένα μεγάλο διάστημα τυχαίων ασκήσεων οπου δεν έβλεπα τα αποτελέσματα που ήθελα απο το σώμα μου, αποφάσισα να ψαχτώ περισσότερο με τα θέματα προπόνησης και διατροφής και να μάθω όσα περισσότερα μπορώ γύρω απο τα θέματα αυτά.
Στην πορεία μου και καθώς πλέον προόδευα, είδα οτι αρκετοί ασκούμενοι ενδιαφέρονται για τον τρόπο προπόνησης και τις μεθόδους διατροφής μου και έτσι έφτιαξα αυτό το μπλογκ.
Σκοπός μου είναι να διαδώσω τη γνώση, τις ιδέες και ό,τι ξέρω περι γυμναστικής και διατροφής, ώστε όποιος με παρακολουθεί να γλυτώσει τα λάθη μου και να δει τα μέγιστα αποτελέσματα στο σώμα του.

Στο παρόν μπλογκ, στη σελίδα μου στο facebook: Gymnazomai Spiti, αλλά και στο κανάλι μου στο youtube θα βρείς αναλυτικά προγράμματα γυμναστικής για το σπίτι, για το γυμναστήριο, αναλυτικούς οδηγούς διατροφής και ό,τι χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις την πορεία σου και να δεις την αλλαγή.
Πίστεψε στον εαυτό σου, εμπιστέψου όσα σου γράφω και ετοιμάσου να αλλάξεις,
Τάσος Ζάγκος.

ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ;
Οδηγός σχεδιασμού προσωπικής διατροφής. Μάθε πως σε 9 λεπτά! ΕΔΩ

Προγράμματα γυμναστικής για κάθε επίπεδο. Βρες αυτό που σου ταιριάζει ΕΔΩ


Το κανάλι μου στο Youtube ΕΔΩ

Η σελίδα μου στο Facebook για προσωπική επικοινωνία και εβδομαδιαίο υλικό. Tasos Zagos

ΠΡΙΝ-ΜΕΤΑ αθλητών μου ΕΔΩ


ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Οδηγός σχεδιασμού διατροφής. Μάθε πως σε 9 λεπτά! ΕΔΩ

Τοπ Τροφές για Μυϊκό Όγκο ΕΔΩ

Οδηγός συμπληρωμάτων διατροφής ΕΔΩ

Πως θα χάσεις το λίπος ΕΔΩ


ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
Πως θα αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα ΕΔΩ


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΔΩ

Προγράμματα ειδικά για γυναίκες ΕΔΩ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι 10 μου συμβουλές για άριστο ύπνο ΕΔΩ

Η πρόοδός μου ανα τα χρόνια ΕΔΩ

Αμέτρητα tips και σκέψεις μου ΕΔΩ


Αν η σελίδα αυτή σε βοήθησε, είμαι σίγουρος πως θα βρεις πολύ χρήσιμα τα εξής:

- Το e-Book- Οδηγό διατροφής "Zagos Nutrition Methods" 38 σελίδων.
Περιέχει προσωπική διατροφή με 1600 εύκολα γεύματα προσαρμοσμένα στα κιλά σου, είτε για αδυνάτισμα είτε για όγκο με τεράστια ποικιλία τροφών και ευελιξία ωραρίων. Επίσης αναλυτικά βήματα σχεδιασμού διατροφής για δική σου έξτρα γνώση, παραδείγματα διατροφών, συχνές απορίες και οδηγό συμπληρωμάτων. Οποια γνώση έχω πάνω στη διατροφή, υπάρχει σε αυτό το e-Book.

- Το e-Book- Οδηγό προπόνησης "Zagos Training Methods" 40 σελίδων.
Μέσα έχει αναλυτικά τα πιο αποτελεσματικά προγράμματα για γυμναστήριο, για το σπίτι, ασκησιολόγιο και οδηγίες εκτέλεσής τους. Όποια γνώση έχω πάνω στη γυμναστική υπάρχει μέσα σε αυτό.
Για προσωπική επικοινωνία ή περισσότερο υλικό, θα με βρείς εδώ:

Facebook page: Tasos Zagos
Youtube channel: www.youtube.com/c/tasoszagos/videos
Instagram: www.instagram.com/tasoszagos
zagostraining@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου